Gulltusjen

Gulltusjen: Avisannonse-konkurranse for unge kreative team

Gulltusjen er en idékonkurranse for alle student- og kreatørteam som er 30 år eller under. Teamene består av to personer og får i oppgave å skissere en avisannonse for et gitt produkt i løpet av seks timer, kun ved hjelp av blokk og tusj. Konkurransen gjennomføres på Westerdals institutt for kommunikasjon og design, Høyskolen Kristiania. 

Den beste idéen vinner!

Vi kårer to vinnere, ett studentteam og ett reklamebyråteam!

  • Studentteamet premieres med en pengepremie på kr 20 000.

  • Teamet fra reklamebyrået premieres med en reise til Cannes der de skal representere Norge i Young Lions Print-konkurransen. Amedia Marked dekker delegat-pass, fly og hotell. 

For å kunne delta i Young Lions Print-konkurransen må teamdeltakerne være 30 år eller under og de må være fast ansatt i et reklamebyrå (innen kreativitet/kommunikasjon).

Ta gjerne kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. ved spørsmål.

Konkurransen er i regi av Amedia Marked. Samarbeidspartnere: Westerdals og Cannes Lions/Capa.

Kontakt

Telefon: + 47 020880
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Adresse

Akersgata 34
0180 Oslo
PB 1168 Sentrum
0107 Oslo

Design og utvikling av Bonefish.no