Tett på

Tenk lokalt. Vinn nasjonalt. 

TETT PÅ er en konkurranse som kårer den beste reklamen/annonsen i Amedia Markeds lokale medier. Vi ønsker å utfordre og oppfordre til kreativitet på lokale flater og reklamekampanjer som utnytter lokal kommunikasjonskraft.

Blant de beste bidragene kåres det en vinner i 2021, som offentliggjøres på Gullblyanten i 2022. Årets vinnerteam (3 personer) blir premiert med en tur til New York og Advertising Week i 2022. *Gitt at arrangementet blir gjennomført som planlagt.

Hvem kan delta?

Konkurransen er åpen for alle reklamebyråer, kreatører og kreative team
(gjelder ikke selskaper i Amedia).

Kriterier for bidrag

1. Godt tenkt, lokalt forankret
2. Godt fortalt til lokalsamfunnet
3. Det kan meldes på både tradisjonelle og digitale annonser

Premie

Årets vinnerteam (3 personer) blir premiert med en tur til New York og Advertising Week høsten 2022. *Gitt at arrangementet blir gjennomført som planlagt.

Frister for innsendelse av bidrag i 2021

  • 1. kåring, frist for påmelding 11. jun  (Annonser fra jan-april 2021 kan sendes inn). Frist utløpt.
  • 2. kåring, frist for påmedling 14. okt. (Annonser fra jan-aug 2021 kan sendes inn). Frist utløpt.
  • 3. kåring, frist for påmelding 31. des (Annonser fra jan-des 2021 kan sendes inn).

Juryen

Magnus Høgberg Hansen
Kreatør/partner i Anorak (juryleder)
Christian Bråthen-Nordland
Partner og kreativ leder i S&B-N
Beate Carlsen
Salgsdirektør i Amedia Marked
Knut Røse
Leder Rådgivere i Schjærven

Spørsmål?

Ta gjerne kontakt med Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Innlogging for jurymedlemmer
Kontakt

Telefon: + 47 020880
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Adresse

Akersgata 34
0180 Oslo
PB 1168 Sentrum
0107 Oslo

Design og utvikling av Bonefish.no